dijous, 5 d’abril de 2012

SELVA





Allà m'hi vaig trobar a la joana  
I dalt de l'escenari cantaven maria tu i tanta tonteria 
Després vàrem anar a la platja 
Hi havia un cos inert que no era el teu ni el seu 
ajagut al costat meu 
                                                                                   Perquè ? 
Les mans ja no em palpaven 
El cos ja no em trobava 
com no podia dormir  vaig llevar el cap 
i vaig veure aclarir damunt la mar                                                                               
                                                                                 Llavors vaig pensar en tu :




                                           del teu record nadant record
                                                  com mai no has nadat aquí
                                                                 ni amb
tu
                                                                 ni amb
mi











selva
mil nou
cents vuitanta

arnaudeguerau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada