diumenge, 18 d’abril del 2010

El vent s'enduia les nostre ments i

                                                

                                                                                                   les veles que jo veia les omplien 
Jo m'hi hauria llençat per el penya-segat  aquell 
a dins el llac i m'hauria ofegat com si fos la teva vida passada. 
Però que hi fèiem allà tots quatre ?
Sentint volar els helicòpters a dins dels nostres caps ?
Cantant la ràbia d'algun paisatge quan tu m'havies amat ? 
Mentre les teves ungles m'eriçaven la pell jo t'ho deia a cau d'orella 
Com m'havies amat quan t'havia besat ? 
Com m'havies viscut  quan m'havies tingut  ?










                  
Llacs d'Engolasters  Principat d'Andorra
Pirineus Països Catalans
 1983



aDg






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada