dimecres, 22 d’abril del 2020

vint-i-dos d'abril



i a valldOreix
                           plOu

i fa tres  
                                                           

                   dies 
                   que plou











i llAvors

segueixO
fent 
gArgOts








en blau i en verd 
que son els dos colors 
que encara em queden a
l'estoig
de la meva filla



i així
vAig fent - per -
què com el  meu germÀ ja ha dit - jO
no sóc cAp geni, ni erudIt i  per tan 
              qui diA passa any empeny  - 






 i 
                 a
la                  
       fi
cOm
qual
-se-                      
vOl             
dia 
                     d'Abril 
h                                                       
                                                     i           

surt
el
sOl

.

                                                     ,

tot                             
                          sol


faiG                                  
                                     l'últim 

gArgOt




i tAl diA cOm AvuI VA néixer un tAl vlAdímir Ilitx UliàNoV més conegut per Lenin , que anYs més tard va idear 'les Tesis d'abril'- no sé si era geni i figura fins a la sepultura - però ) algun-
                                     es ( encara l'anyorem 





valldOreiX
collserola
marmediterrània

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada