dilluns, 13 d’agost del 2012

3POEMES3

per
a
la
t.

:

(

vull
ser
el
teu
cicle
brutNetTendreRàbia
re
cor
d
caure
pujar
i
seguir
com el sabor del teu adob
i
expulsar-
me
menys
truar-
me
in
troduir-
me
com una pindoleta i am
polletes
de
verí
petits animalets que amb tu
com/viuen
i
son ja 
e
l
es
me
u
es
a
mig
u
es


***




mil cinc-cents dies mirant-
te, enigmes d'aquesta vida
hores de repòs i angoixa esperant
silenci o soledat

sense raó.

mil puntades de mal viure i el recull 
d'algunes besades fortes, com ens xuclen
el cos.

solitud i raresa, d'un estat innat. 
d'un amor de perfil. ensenyant-
me el teu cos de matí,


ara que sóc bonic.






***




m'agrado jo però quan sóc en tu.
m'agrado jo però quan em miro en tu.
m'agraden les meves mans, 
però si t'abracen a
tu.
m'agrado quan et beso
quan et veig mirant-
me
com em veus a través 
teu ,
tot allò 
que no he vist mai 
de 
mi


)




del llibre :
' primers poemes barcelonins'
aDg

*
1983

*



foto
Usuakari
Raine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada