diumenge, 7 de juny del 2020

set de juny


la filla se'n 
va
- d'urgent-                                 
a
Londres,
però sense cap                                
proble-                               
ma                                
econòmic-              em meravella i
m'admira,
la seva facilitat ,
 tan jove i                               
tan espavilada amb allò dels diners,                           jo
                       que mai no m'he sabut 'guanyar la vida'      
 jo
ara esmorzant a la cuina, en
a
-quest diumenge plujós
de
pre-estiu -
meteorològic- diuen-
després del Gran-àpat
festiu d'ahir, 
amb amigues
 i amics
- bé,                                                         
un amic                                                          
no-                                                          
més i moltes                                                           
 més                                                           
amigues -                                                       
 i segueixo :                                  
 torrades de pa
 -bimbo-                                        
amb
mantega /margarina 
i pernil salat- 
no del país                                                             
, perquè bes a saber   d'on          és -                                             
                         
 i una cervesa oberta ahir
i no esbravada,
és el meu moment
dominical
( sense w. clós ! )
joyce/valverde







pdt :
quin gran poeta i traductor aquest valverde !




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada