dijous, 11 de juny del 2020

l'Onze de juny : VictÒria !


ahir
 vaig 
'nar                                         
       a 
passejar 
                            di-                                                       
vagar                                  
xino-
xano 
fins a la ciutat-
santcugat                                                
- al centre-
sense rumb
m'
hi vaig dur un llibre,
 però és igual per-
què 
al final 
vaig acabar entrant 
en una de les llibreries 
que hi ha  a la ciutat al carrer santamaria
ben cèntrica
i les senyores 
m'han donat uns guants de plàstic 
per poder remenar
que és com m'agrada a mi
de voltar per les llibreries 
i així no empastifar virus i o
de més  gèrmens 
per tota la biblioteca 
estantissa 
que hi ha a la llibreria en qüestió
la paideia                                                                                 
per a ser més exactes 
i justos, M'encanten els llibres 
de nou per estrenar, 
buscava un clàssic 
i m'he trobat 

                                                                   VictÒria !                                                                                                  







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada