dijous, 25 de setembre del 2014

Castelldefels


                                entre la ginesta  i el mar,




                                 
hi ha el cel i la platja 
                     i el pinar i 
                                el rat penat , 
                                 i l'autovia de Castelldefels 
                                 i el gat i l'ombra del terrat 
                                 a la barana del sisè pis,
                                 fent equilibris felins.         
Entre el cel i el mar 
hi és tot l'abisme 
i tu en tu 
que avui mateix 
ja m'has deixat 
Veig el vaixell aquell en que has marxat 
Dividint l'aigua de mar en dos mitats .
 Blau i Blanc 
Sense amor ni cap compassió.
 Coltell pertorbador 
Cor i vòmit.
Tall a navalla sagnant de blau i argent de la terrassa estant.
Jo t'imagino i ja t'enyoro.

Allà i aquí i allà on fos que vas penetrar-me continuada       ment           la ment 
i el meu més i últim i més intim instint.
Cabronàssss !!! Te'n vas ?  Dedicat a tu i per tu.
 En son i vida .
En son i somni diria .
Tu tot aroma i pell.
Suor d'aixella i sexe el teu alè putrefacte.
 Vull que sàpigues,
 Encara que ja passis i no  m'escoltis ;
Allà on siguis fill de puta .
Que me'l menjava sense dir res.
Perquè ? 
Tu i aquell amic tant fastigós com un orangutan.
D'on el vas treure ? 
I aquella russa o Ucraïnesa o romanesa  o francesa i l'olor a maduixa i regust a perfum per tot el passadís
 Oh amor! 
Resseguia la fina línia entre el desig i l'abúlia.
Del meu sexe al teu sexe.
 Del roig encès i l'excès.
 I els ulls en blanc i el dolor.
 I l'olor a pixum de gat i home.
 I l'alè i el ferum a tabac i esperma de vainilla i de crocanti als Gelats dels italians de baix Bàlsam facial en dèieu i reien les russes o búlgares o les amigues franceses,
Fent bikinis sempre amb mantega,
 Xisclant absurdes com si algú s'ho pogués creure ! 
Fingiu No fingiu ens dèieu i cridàveu amb la càmera al damunt ,
Fingint vides fictícies,
Amors fingits Corrent pel corredor .
Totes magrejant-se .
Blanques i celestials.
Diabòliques i angelicals 
Quan varen arribar als cels de Castelldefels                                                         



                                                                                             oh !





Jo i tu
molt lluny
de
Tu
Veient
-me
reflexa
des
al
mirall
Mirant
-nos
penetrant
-nos
Sentint
-nos
i els
udols
i
xiscles
de
gates
en cel 
bufant
com criatures
i
homes i dones
i jo
des
pullada
com
des
fullada
i
sola i 
trista des del balcó
del teu
meu
 ( nostra ?)
apartament
La Sirenita
Curiós
nom
el del puto
apartament
No ?




jo com una ingènua i estúpida adolescent esperant-te desesperant-te de tu tot allò que mai no ens vas saber donar Oh Amor dius que m'he aprimat i  es vera Que ja no tinc aquell culet tant rodonet que tan i tan et va agradar quan em vas conèixer I es vera Que estic als ossos i es vera Que el bar i la carretera m'han desgastat  I es vera mamón !

                                               
Però això 
és tot 
?
I
així
te'n vas
Grandíssim 
cabronàs 
?

    De nit 
sense dir
                 -me 
res
                   més 
Ni un 
trist 
               bes 


!








Si vas ser tu qui em va donar a provar de l'elixir que ara em mor
                                                                              i em dona vida
                                                                                                                            Amor








1.



entre el mar i el cel a Castelldefels hi ha la ginesta que arrabassaves de la carretera que pujava a l'apartament i em portaves sense dir res tot tornant del port quan tancava el bar Un petó de bona nit i una flor No ens calia fer l'amor per saber que ens estimàvem No ens calia ser fidels per saber que ens teníem I ara te'n vas ? Bé ja has marxat deixant-me ancorada a terra Al Rat-penat i a l'asfalt impersonal de Port Ginesta I el gasoil del port i els olis i l'escombraries del teu puti club de carretera El contra-mestre mirant-me I els guardes del parking que coi s'han pensat !  Amb el seu somrís burleta Habitacions per hores seguiré ancorada amor fins que el son em venci Ho saps ? M'adormiré somniant en  aquell viatge que ens vàrem m prometre Que tan havíem preparat com si fos el nostre viatge de noces A Punta Cana o a Mèxic Ciutat A Miami platja o a  les Islas Canarias Al Pacha d'Eivissa o ... no ho sé però tan m'era I va ser en un lloc sense lloc Ens uns mil No llocs i en mil 148 hores sense dormir amb les teves pastilletes i totes les teves amiguetes Bisnis bisnis bisnis deies I tan m'era sempre que fos al teu costat abraçats enllaçats mentre volàvem amb el descapotable que et van deixar Venent bevent de discoteca en discoteca d Sant Antoni al Divino en fi







    .....ara m'hi duràs o te'n duràs a l'amigueta que l'altre nit vas conèixer al bar ....












de 
les històries 
de la Ciutat i el Mar
d'
arnaudeguerau
basades i inspirades
en 
Stories from the city , Stories from the sea


PJHarvey



2PAE1rDms-c

















2.



fotos

1.
Death of death of youth project


2,

Musses

de
Giovanni Lippari


2.
PjHarvey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada