dimecres, 15 d’agost del 2012

QUADERNS D'AFRICA

miquelbarceló

(
esboç
os
)



GAO
MAIG 1988

*


2. Els avantpassats dels pigmeus
6.L'administració francesa
1. Ptolomeu
3.Djuder arriba a Gao
4.1484.Joan II de Portugal, pensant que Mali era encara poderós , hi envia envaixadors
5.ANEXIONS
6.La influència colonial en el panorama de la vida francesa
El pensament salvatge
8.Antropologia-AFRO
__

Els corbs deliciosos
El cadàver exquisit
El mort fred.

___

Dibuixos foradats
fixant els temes d'un cant funerari

____

font tallant la cama d'un nago

____

La vocació formal

____

Àfrica vista d'esquena

___

Grotesca fidelitat

____

On som ?
D'on venim ?
Cap a on anem ?

____

Analogies.
Una forma qualsevol de realitat
Exigència semàntica.

____

Dues o tres coses essencials :
el menjar, el sexe , l'avorriment
13 0 18

Les dones amb uns quants forats






Algunes coses essencials : l'amor, la mort, el menjar. I l'Art? Per allà enmig.Entre l'amor i l'avorriment, potser.Entre el menjar i la mort la merda, això segur. (...)

La pols ( la dona de la sorra, una novel.la japonesa que a C. li agrada molt. C. estimada, et saludo amb un got d'aigua, a la teva salut !)
L'aigua s'asseca, l'evaporació.


***


Premo una pedra a la mà fins convertir-la en sorra.Premo encara més fins convertir-la en no-res.
Escric sense parar des de fa hores.La suor cau sobre el quadern





 per a la Cecília i l'Elhadji

(

a
quest
llibre
m'
ha tingut
un re
corregut
concèntric
molt curiós.
m'hi
vaig 
e
na
morar
quan
el vaig veure per primer cop
en algun
aparador 
d'alguna llibreria 
de 
santcugat : la mithos, el celler del llibre, l'alexandria, 
ara no ho sé
i
anys més tard 
li vaig 
voler
fer
present
a
la meva germana
africana, i
per circunstàncies 
misterioses 
i
vitals,
que ara no venent
pas al cas, 
torna a estar voltant
per els meus voltants,
per 
ca
meva.
m'hi 
he tronat 
e
na
morar.

memòries poètiques
?
poesia visual
?
dietari vital
?
tant 
és i 
tan m'és,
per a mi no és més que una petitagran
joia.

gracies miquelbarceló

)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada