dijous, 7 de febrer del 2013

totes les dones es diuen ferida


(

...' Arca dels nostres cossos que naveguen; 
un gat miola en un terrat, una matrona gemega no gaire lluny.
L'instant d'una carícia, separem els braços. 
A fora la tempesta galopa.
M'arrauleixo i m'adormo: 
les cames de l'home em busquen. 
Al matí el vent s'ha calmat. 
En obrir els ulls, 
som-
miejo, captivada per la blancor de l'angle de paret 
que tinc al davant 
Quina nit !'', 
sospiraran les mestresses de casa, 
quan m'hi afegeixi.
De moment no tinc ganes de sortir de la habitació;
vull amagar-
me com un insecte 
entre les pedres i 
oblidar la tempestat.'

)






adaptació
d' aDg
del
bocí
ex-
tret 
del llibre
'Ombre sultan'
de
l'escriptora franco - argelina
Assia
Djebar

dibuix
d'
aramDegualba
'lA lLum d'AïXa és Amor '

traduït
al català
per
AnnaCasassas
a
Edicions 62



      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada