dimarts, 9 d’abril del 2013

de

fi ni ció

Nat en un equinocci primaveral de l'any del tigre Jo em crec més mallorquí que no pas barceloní /més barceloní que no pas català /més mediterrà que no pas ibèric / més ibèric que europeu/ més llatí que no pas occidental Jo em veig més tímid que no pas solitari / més enamoradís que seductor/més bevedor que no pas fumador /menys femení del que em caldría i més masculí del que voldría / més sommiador que aventurer / més puruc que covard / més atrevit que valent / missatger discrecional i drogadicte ocasional ( si cal ) / escriptor sense lectors  (m') escric més que em descric / poesia sense esperit  ni sentit / mariner  (en terra) / patró ( sense nau )/ patriota ( sense pàtria ) / llibertari ( sense icària ) / vull ser (a) polític sense ambició / comunista (pre) revolucionari i cristià anticlerical /  mal pare i pitjor amant ara que ja sóc gran .*


autoretrat
2012
als meus 50anys





*

els dos darrers versos 
fa deu anys / quan vaig escriure 
aquest auto/retrat 
en motiu dels meus primers 40anys
deien així :


mal pare i millor amant 
ara que ja em faig gran 


tal
com els vaig 
escriure fa deu anys
2002







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada