dimarts, 28 de novembre del 2017

Un hiver a


RepubliqueTolstoï
1. . . ,  rue paul verlaine, Villeurbanne





on
s'
      ai-
                 me
                      q.
on 
                  ést 
                                                dans 

                  ton
                                                                                     ap -                                     
                                                      part ,  

et                 tu 
me 
                       dit

 :


tu                     vois 
la 
neige,

cache moi cache moi
cache toi
couche 
moi
sou
la
couette 

j'aime comment  tu m'aime


mais
on y va 
a Gambetta

je
désir
de
baiser
sur
la neige


tu vois
,


'

un ivèrn 

republique
TolstoÏ


'

primièra 
fin
de
 les cançons d'amor de quand èrem









aísdeganagòbia       &   azalaísdegausachs

aDg




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada