dilluns, 30 de juliol del 2018

des pamplemousse au citron au pres de la Mer

 Yocelyn &Joceline , tr3s dibuixos i una nota  :






Baise-moi  s'il-te-plait
li diu en patuà-
nesc, 
la 
Yocelyn 
Joceline,
des 
del 
balcó 
d'una habitació
de luxe
d'un
hotel de 
l' Eixample de Barcelona
una nit o capvespre 
d'
ira,
foc
i
revolució
,com tants d'altres 
hi ha hagut
, hi haurà
a la ciutat mediterrània
en
qüesti
o
h
h
h
h
h
.
.
.
i
dins els sobre que hem trobat mig obert quasi estripat
damunt del llit encara per fer
i alguna cosa més que no diré a la toi
-let -
te
, encara per fer 
,tam
- bé
:



et oui ma chèrie ,
nous nous som.
mes 
re
trouvés
au
près
de la mer
a la Bar
celo
netta, 
a
près
la première
fois
ét si
ouie
a nouveuaux
toujours en patois
entre l'aréna 
et 
sa chÂte
des
morceaux
a
sandia
et melicoton
gout de pois
 .son
PoIsoN !
toujours sa lAngue
sa peuau et sa sueur
a
mer
noire
et 
addictive
rugueuse
et
adictive
jus de citron et pamplemousse
tu sais,
Je perdu
tout
e
perdue,
au
pres de la mer,
tu comprend
???
et aprÈs
perdues das la ville
ont
est
allez
vers
des cafée
au
bord de la mer
prendre deux
cañas
tou-
jours 
en patois
com des espagnoles
meridionels
embrasées
sans aucune
honte, en public
a
La Virreina
la place
plus chic
de
Barcelone
Gràcia

Bisous ma belle

Jo. 


Les dessins ils sont à moi 
.
.
.

et aussi
siii
j'ai baisée avec elle ma belle
tu sais noire et chaude com
me um bon
ne dominquaine
au
lahhh

et


















tu sais
,aussi bien sûr
,  Patrick et Thierry
c'est fini
.
domage.
.
.
.

servei d'habitacions
de l'Hotel xxx
de
l'
Eixam
ple
de
Barcel
on
A

bona
nit.
.
.
.




l'anÒnimadegrÀcia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada