diumenge, 6 de març del 2011

ULTIMS PAISATGES DE SETEMBRE

arnaudeguerau
2003/2006



Els teus 
ulls 
calaturqueta
color 
a macaralleta 
un cap
vespre de Setembre 
s'em reflexen 
com l'arena fina 
en l'aigua cristal.lina 
davant de puntaprima
un matí fresquet 
de finals de 
l'estiuet.











canal de menorca






per set
embre
ja en sumo 
la teva olor
de pinar humit
després 
d'haver
te 
estimat
estirat 
al sorral 
de calajoncal
al 
setembre
ja veig 
la teva pell 
terrossa com l'arena grossa 
de cala en bossa 
i els llavis humits 
com la mar 
de llevant
que m'està xisclant
en
vent portant 
quan m'estàs besant 
i
el teu sexe 
roig com un cal
roig 
davant del cap
vermell
un matí calmós 
de calor xa
fugosa
arribant 
de 
xaloc sec 
moll 
de suor  
en
ganxifós 
com si fós 
en el llit
després d'haver
me rendit
al teu més intim
sentit
ancorant
me a son
moll
se'm fa present
un miratge 
lluny d'una imatge 
el teu cos 
quan es tempesta 
fiblada de mar blanca
tramonta
nada o gregal 
m'és ben igual 
em mig del canal 
que ara 
estic correguent
tot aquest temporal 
ona amunt 

ona avall
i
ben fort
des
de lluny
veig l'esclat
de
la mar 
cop
a cop
al cap
formentor














tombant el
Cap Formentor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada