dijous, 9 d’agost del 2012

Cargol treu banyes...


i
puja 
a
les
muntanyes


sempresempresempre
explicant
-teallòd'aquellcontequeetdeiaquet'es
criuriaimainovaigescriure'
t
sempreambaquellesconfabulacions
comaquelldiaquejèiemalterradelpis
pintatdenouamblesnostres
pròpies
(mésaviatteves)
mans
Aquell
es
mans
queestrenàvemimentrereposàvem
sudorosos
(t'enrecordes?)
mirantelsòtilgotejant

jo
te'lvaigintentarexplicar
( totallòquehiduiaalcap
aquellesparanoies )

entravadinsdelteusexecovaguturalfinsbenadinsim'
hiquedava
eracomuncargolsensecloscabuscantrefugi
i
aixíanavapenetran
tefinsben adins
ides
cobrint
te
totaperdins
i
allí
adins
jo
m'hi
quedava
aixoplugat
persempremés
creiajo
dinsteuforadetotperill

tu
emmiraves 
i
m'escoltaves
sorpresa
i
encara
ambcerta ad-
miraciód'enamorada
ambelsulls
blaus
plàcids
i
brillants
d'es
purnes
àcides
en
cara
espectantsiesperençats
per
des
cobrir
de 
jo
algunacosa
més
amagada
i
noera
més
queunconte
molt
in
cipient
in
con
nexe
i
in
con
sis
tent
i
masclista
amanera'
t
i
amara'
t
i
plegatd'errors
i
faltes
Mas
sa
evident
i
amb
totes
lesalarmes
i
totes
lesteories
psi-
cològiques 
en 
estat
d'alerta
Però
tu
predisposta
i
absorvi
tiva
no
m'ho
vasfersaber
novasposarenevidència
tot
es
lesmevespetitesmisèries
infantívoles
que
en
car
arrossegava
emvasbesar 
ens
vemvessar 
per
tot
tot
elquehiduiemdins 
enaquellllit 
encara
per
estrenar

*

(
ja mai més no ens varem pregunat per el
s
nostre
s
passat
s
)


*

valldoreix

aDg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada