diumenge, 24 de febrer del 2013

de maó a s'aucanada i



entre el cel  i 
el mar hi ets tota 
tu

des
prés
de
travessar l'illa de l'aire i puntaprima,
en vent fresquet de nord
ja en mig 
del canal 
de
menorca 
en 
embat as
soleiat
i
vent
rolant
de
gregal  a mig
jorn
cel
orfa
de núvols 
en cotó blanc i línia 
transversal
de
rutes d'avions cels
estivals
re
noè
distant i 
veient  tant 
d'artutx
com farrutx,
ajagut a la xarxa de proa 
SOL
tot nu
prenent 
del sol i el vent
tota
la força
i
l'energia
necessària  Sota el sol 
damunt la mar blavablavablava
Vaig 
re
cordar 
nits en
solitari 
( S )
de
passió
i
amor
(S)
en una pensió 
TU I JO
navegant 
tempestes i embats
pel teu cos
i
entre
llaçats
i amb brumes i es
cumes i olors i remors
que deixaven 
els
cos
sos
tot
S 
sol 
S
amant-
                       (nos ) 
              te
de
nou
damunt
la mar
damunt
la xarxa i sota el cel 
tot l'univers 
clos
nu
i
as
sol
eiat
jo i tu
sense temps ni espai i 
tot ara i aquí 
en un cos
tot sol 
entre la mar i el cel
tota nua
i un dofí i esquitx a sal que cou i et mira 
els
vents
foragitats
en
vendavals
huracanats
i calma i calma
total
enblanquinada
tu i jo 
fins a la matinada i l'in
finit
d'aquell
llit tant gran i tant petit al
hora 
llavors un 
remor a motor
a Ro-
ro i 
un caramull de veus damunt del ferry
sorgits del més fons del prufonds inferns
marins 
en
creuant-
se
a la meva ruta 
de
mar i tu
Em saludaven 
embadalits
com a babaus
en
rient-
se i 
mans enlaire
fotografiaven 
l'espectacle
d'el
home
erectus.
Del meu cos 
erecte
De
la meva passió 
entre 
el mar i el cel 
on
hi erets tota 
tu
en blanc
foragitant-
me
per damunt 
del meu cos
la 
font en blanc caient 
damunt
la 
mar en blau i 
l'embat i les mans i
tot just 
quan el ferry carregat d'alemanys i alemanyes 
em creuaven la ruta i la mirada i 
fotografiaven 
el meu estat
nu i erecte
damunt la mar
l'univers tot
Vaig tenir un esclat 
de 
llum
llum
nós
re
cord
:


entre el mar i el cel

hi ets tota tu




*

aDg


*

mallorca
1997






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada