divendres, 3 de setembre del 2010

Setembre !





 ( vi jove de collita nova )



Benvingudes abelles i mosques. 
Benvinguda calor xafogosa.
Benvingut vent de xaloc que em duràs a casa.
Per fí trepitjarem vi i jaurem sota una parra 
per veure passar neguits . Beurem cervesa 
d'un fred rajolí  ens ventarem tots
dos ben junts:  jo a tu i tu a mi em faràs enrajolí.  

Els teus cabells m'embuiarant  el cap, 

i els teus dits em faran emmudir. 
Ens gronxarem de nou en un mateix delit. 
Com ànima i esperit:   pit  llavi mugró i olor a vi florit. 
Tot un desfici del teu cos sense fí  !  

I quan ens adormim ( si ens adormim ) ,  

jo hi desaré l'escletxa   del meu somni, 
                                                               a l'ombra del teu cos .






















valldoreix
Serra de Collserola
Setembre
dosmildos
arnauDeguerau



dibuix 
' a les piscines de  la vall d'Or 
...

3 comentaris:

  1. Bell poema... "Ens gronxarem de nou en un mateix delit".

    M'agrada Arnau!

    Abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Mariola i Waldo
    em fa feliç compartir
    a
    que
    s
    t
    s
    delits
    d'es
    criure i llegir

    ResponElimina