diumenge, 30 d’octubre del 2011

POEMA MUSICAT




Ara 
fa 
un any
la cantant i lletrista
                  de Sup
                  ongo Ca
                  riño 
                  MaG
                  dA 
i la seva filla  À
                    gata 
                   van musicar 
i i nter pretar uns versos 
                   meus
                   es
                   crits
                   els anys 
                   vuit
                   anta                   moltes gràcies......



   












rambles 
avall 
jo 
et vaig 
dir  
vols venir 
a dormir 
amb mi ? 
no
més dor
mir 
però 
no
més dor
mir 

em vaig 
a
dor
mir 
al veure 
el teu cos 
sen
se 
fi

rambles 
amunt
ja 
de matí 
jo 
et vaig 
pro
metre 
com
plir  -
Vull dir 
omplir 
la teva vida 
de mi 

com a pe
nyora 
et vaig 
oferir 
un poema 
que deia 
més 

menys 
així : 
      com qui parla com qui escriu com qui estima sense més....

no 
en sé 
més 
no
més 
sé 
que 
jo 
bus
cava algú 
que 
volgués 
com
partir 
la 
meva vida 
en mi.


 AdG
Barcelona 1983

2 comentaris: