dimecres, 2 de gener del 2013

diumenge



els nostres diumenges son tristos /prenent l'aperitiu ja sé com et deixaré:  em deixaràs/te'n aniràs : me'n aniré/ deixant al darrera andorralavella/ i després de santa coloma a santjulià/  em posaré a fer dit i se'm farà de nit/ després de l'últim bes ja sé que hauré d'esperar tota una setmana més / per tenir un altre bes tan trist com aquest / de tan concís que és un encís : si tanco els ulls ja sé que els obriré i em trobaré tot sol/ de nou fent dit de nit en una carretera /que potser i  si he tingut sort / estaré entre organyà i sort /tan lluny de tu com de ca meva/ lluny com una imatge que s'esmuny / quan ja hagi arribat  al meu carrer de joansebastiàbach / encara sentiré el teu alè a dins la meva gola.




*
aDg

*

el dia i les hores
andorra la vella/santgervasi de cassoles / vila de gràcia
mil nou cents 
vuitanta-set

*





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada