dijous, 24 de gener del 2013

som muda constant


nu / sos








1.

nua
mudes 
           la pell
Dia 
          a
dia 
veig 
         mudar
el teu 
          cos
com si 
          fos
un 
de nou 
           i
de nou
mostres
des-
nuant-
te
la nua
claredat
del 
teu nou
nu 
i
en
nuant-
me
         mi
em mostres 
el camí
cap a 
         tu.

Camí
( fet 
per tu i sense dras-
sera ) 
que la teva mà 
freda
guia en mi
cap a
                 tu.


2.


nus
tots 
        dos
mudem 
els cos/
          sos
un
dins l'altre
ens aferrem i ens amollem i desfermem
un /l'altre  goig/ràbia  jo /tu  
per tu i per jo 
la possessió i l'egoisme  l'amor i la generositat l'ingenuitat i la saviesa
de cadas-
cú en 
cadas-
cú és dos i 
ú 
en un ins-
tant 
tan fugaç
de 
tu i de 
jo.

És 
el segon a
quí pertany tot 
el meu                             teu 
món 
d'aquell moment 
en que som 
                                        Déu.


3.


després quan el dia es fa blanc  ( com blanc és el meu blanc damunt el teu cos blanc ) 
desnuem de nou els nostres nus/os i així de nou tots dos nus no som més que dona i home sol
un davant l'altre  (llavors la teva mà càlida calma el meu cos tremolós )

sol
s de
tu / sol
s de
jo/ tot
es
du
es i 
de
nou 
ja no som més 
que dues
més: dona i home / car 
tot
e
s due
s
sabem
com després del tot                  
                        sempre 
arriba 
el no-
res.


4.

nuats encara (nua tu davant jo i nu jo davant tu ) mudem l'esperit/ mudem els cossos/emmudim tots dos en el demà/ja fem record/un sense l'altre/la suor evapora l'ànsia i l'amor se'n du el record/ reposem l'esperit ben a dins del teu pit, 




i el mugró jugant a fet i amagant-
se, som muda constant.....


*

aDg

*

barcelona
1987

*


fotos

ruth
bernhard

           




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada