diumenge, 4 d’agost del 2013

LA NOVA VIDA ( EL LLiBRE )


'...Un dia vaig llegir un llibre , i em va canviar la vida. Des de les primeres pàgines vaig percebre amb tanta intensitat la força del llibre, que vaig sentir que el meu cos se separava de la meva cadira i de la taula davant la qual estava assegut...'

Així comença el llibre d'Orham Pahmuk
                                                                    
                                                                    :



YENI HAYAT





Jo vaig llegir el llibre , i encara  que m'agradés molt,  
com tot Pahmuk,  no em va canviar la vida.   
Per això des d'aquell dia  vaig decidir ser jo, 
qui escrivís 

                                                            
EL LLIBRE           


que em canvies la vida.



però



en
cara
estic
esperant
que
m'arribi
la inspiració




*

arnau
d
guerau


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada